مخفی کردن متن پیامک در آیفون

شاید شما هم مثل خیلی ها به دلیل رعایت حریم خصوصی دلتون نخواد وقتی براتون یک پیام ، sms یا مسیجی از یک شبکه اجتماعی مثل تلگرام میاد ، یه ذره متن اولش رو نمایش داده بشه مثل عکس زیر ! در مقاله زیر

مخفی کردن متن پیام در آیفون رو براتون توضیح دادیم .

مخفی کردن متن پیام در آیفون

شما نیاز به یک سری تنظیمات دارید که در این مقاله براتون به صورت تصویری توضیح دادم . در ادامه مطلب با ما باشید :

hereuare

برای اینکار به قسمت تنظیمات یا Settings settings-ios7 بروید . سپس مشابه شکل زیر به گزینه ۱ یعنی Notifications بروید .

ios-nottifications-1

در این قسمت کلیه برنامه هایی که قابلیت تنظیمات ارسال پیام روی گوشی دارند را میبینید . در این مقاله ما موضوع را درباره sms توضیح دادیم . اما این روش روی تلگرام ، وایبر و هر برنامه که روی صفحه پیامی ارسال میکند قابل پیاده سازیست . در این مرحله برای تنظیمات عدم نمایش متن پیامک به گزینه ۲ مشابه عکس یعنی Messages میرویم .

 

بعد از ورود به Messages یا هر برنامه دیگری پنجره ای مشابه عکس زیر میبینید !

ios-nottifications-3

برای اینکه متن sms نمایش داده نشود کافیست گزینه ۳ در عکس فوق یعنی Show Previews را غیر فعال کنید . اما با توجه به اینکه شاید شما بخواهید از گزینه های دیگر هم سر دربیاورید ، بقیه گزینه ها مهم هم برای شما توضیح دادیم.

۱) اگر این گزینه را غیر فعال کنید کلا هیچ پیام یا اعلانی از برنامه مورد نظر روی صفحه نمایش داده نمیشود و تنها با ورود به برنامه قادر به دیدن پیامهای آن برنامه خواهید بود.

۲) این گزینه نمایش یا عدم نمایش اعلانها در قسمت Notification center را فعال یا غیر فعا میکند . وقتی در محیط گوشی دست خود را از بالای صفحه به سمت وسط میکشید پنجره ای باز میشود که به آن Notification center میگویند که برنامه ها اعلانهای خود را میتوانند در این قسمت نمایش بدهند .

۳) این گزینه به برنامه اجازه نمایش عدد قرمز رنگ روی آیکون برنامه را میدهد . اگر غیر فعال شود دیگر تعداد پیامهای برنامه به شکل دایره قرمز رنگ در گوشه برنامه نمایش داده نمیشود .

۴) نمایش اعلانها در زمانی که گوشی قفل است . این گزینه خیلی به حریم خصوصی مربوط است . دقت کنید که اگر روشن باشد ، پیامها وقتی در صفحه قفل یا ورود رمز اپل هستید نمایش داده میشود . پیشنهاد میکنم اگر ریگی به کفشتان است و نمیخواهید کسی بفهمد ، این گزینه را غیر فعال کنید .

۵) اعلانها در هیچ قسمتی در دو قسمت Notification center و محیط آیفون نمایش داده نمیشود .

۶)نمایش اعلانها در بالای صفحه به صورت کادر کوچک (پیشنهاد میشود)

۷)نمایش اعلانها به صورت کادر بزرگ روی محیط آیفون (پیشنهاد نمیشود)

امیدواریم این مقاله براتون مفید باشه . ما رو از نظراتتون آگاه کنید .

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش