​​​پلی استیشن
دسته پلی استیشن
نصب بازی

تعمیرات تخصصی

​​تیم پشتیبانی و فروش ما از ساعت 10 صبح تا 9شب به صورت کـامل  در خدمت شما میباشد.

​​​​​​پشتیبانی کامل

​اگر به هر دلیلی مشکلی در روند تعمیر دستگاه شما پیش بیاید، وجه  پــــرداختی شما به صورت کامل عودت خواهد شد .

​​​​​تضمین بازگشت وجه

​این مجموعه از سال 1385 بصورت تخصصی در زمینه تعمیرات کلی کنسول ها مشغول به انجام تمامی خدمات مربوطه به محصولات اپل میباشد

​​​تجربه و سابقه کاری

list item image

تعمیرات تخصصی کنسول

کنسول بازی ســــونی یا همـــان PS در ورژن‌های مخـتلف در بازار جهانی و ایران وجود دارد و یکی از پرفروش‌ترین کنســول‌های بازیست. در حال حاضر کنســول‌های بازی یکی از مهم‌ترین وسایل برای گیـــــــمرها هستــــند و خراب شدن و کارنکردن آنها کلافه کننده است. در نتیجه تعمیرات کنسول بازی برای گیمرها امری مهم به حساب می‌آید. با توجه به تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته استفاده شده در پلی استیشن، لازم است تعمیر پلی استیشن و دسته‌ها را به یک تعمیرگاه تــخصصی کنسول بازی بسپارید. حتی الامکان تلاش می گردد تا اشــکالات نرم افزاری دستگاه بصورت رایگـان ارائه گردد مگر آنگه اشکال پیش آمده زمــان‌بر و نیاز به اقدامات جدی داشته باشد. تعمــــــیرات کنسول بازی در این مجموعه مشمول گارانتی محدود می باشند و بازه زمانی این گـــــــارانتی در حین مراجعه مشخص گشته و به صاحب دستگاه اعلام می گردد.

تعمیرات دسته پلی استیشن
خرابی دکمه ، تعویض قاب

​​برای  دیدن لیست بازیها وارد پیچ اینستاگرام ما شوید و سفارش دهید .

​​​نصب بازیهای پلی استیشن

applechi.ps
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش